Scary

Sitter i sängen och lyssnar på lite härlig musik och sånt. En sak som kan vara riktigt störande när man bor i lägenhet med fönster ut som alla går förbi, det är att alla ska glo in på en också :o Hahha, så jag sitter här och sjunger högt och fult för mig själv så är det typ alltid nån som går förbi.

Det var typ en jätteläskig gammal gubbe som bor bredvid oss också som luktar jätteäckligt och är typ skiträdd för honom. Grejen var nu att idag när jag satt och åt så såg jag i tidningen detta:

Ja det var min granne. Fattar ni hur sjukt det är att den där läskiga gamla gubben har legat död i två månader vägg i vägg med mig utan att någon har märkt det?! Blev riktigt rädd faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0