Honey 2



Såg ju Honey 2 igår, har inte sett den första men jag tyckte ändå att den var riktigt bra.
Stor insperationskälla till de som dansar, tror den är bättre för dansare och så men jag tyckte om det riktigt mycket och jag stog och dansade i mitt rum i typ en timme efter jag hade sett den, haha.
Lite roligt att Kar Graham som spelar Bonnie Bennet i Vampire Diaries heter Bennet i efternamn i den här filmen också, men ändå älskar henne!

"Maria har kommit ut från ett salgs "ungdoms-fängelse" typ, hennes stora passion är dans och det är så hon uttrycker sig, innan hon åkte in var hon med i en av Amerikas bästa dance crew '718' men nu efter vill hon hämnas och vinna mot dem i en danstävling. Så hon går med i ett nytt dance crew och det är en film fylld med dans, känslor och bra musik"

Rekomenderar den starkt!
1 2 3 4 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0