2011 test

Hur var ditt år? - Rätt upp och ner, för det mesta bra
Har du gråtit? - Ja
Har du rökt? - Nej
Har du skrattat? - OM jag har!
Har du sovit i tält? - Tveksamt inte vad jag kommer ihåg
Har du sovit under bar himmel? Ja
Har du varit på Gröna Lund? -  Ja
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - Say what now?
Har du varit i en annan stad? - Men ja?
Har du bott hemma? - Vart skulle jag annars bo om inte hemma?
Dina vänner under 2011.

Har en nära vän dött? - Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? - Euw nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Ja
När har du som mest..

Gråtit under 2011? I typ mitten av maj och när jag kom hem från turkiet
Skrattat under 2011? - I princip hela tiden när jag varit med bra sällskap
Denna månad:

Har du varit kär? - Ja
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Jaa
Har du skrattat? - Väldigt mycket
Har du gråtit? - Ja
Har du varit glad? - Mycket!
Har du varit ledsen? -  Ja
När...

Grät du senast? - I somras tror jag
Skrattade du senast? - Nu :D
Duschade du senast? - Typ några timmar sen
Lyssnade du på musik senast? - Nu
Hade du kul senast? Nu
Vem..

Kramade du senast? - Frida
Pratade du i telefon med senast? - Frida
Fick du sms av senast? -  Niklas
Hade du tråkigt med senast? - I bilen när jag åkte hem
Kommer du ifrån? - Va?
Dig

Heter? - Felicia Liljegren
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 29 Juli
Tycker du om någon just nu? - Tycker om ganska många haha.
Jag samlar på? - Inget
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Hanna
Vilken tid gick du upp idag? - halv 11, döda min pappa!
Har du sovit i din egna säng inatt? - Nej men ska göra inatt :D
Har du sovit ensam inatt? - Ja
Har du strumpor på dig nu? - Nej
Hur svarar du i telefon? - typ "Hola det är Jesus"
Vad ska du göra ikväll? Ha kul med tjejerna :D
Vad ska du göra imorgon? - Fira nyår med Hanna! :D
Vad vill du bli när du blir stor? - Vet inte, helst hålla på med musik!
Var vill du bo när du blir stor? - I Sverige eller utomland eller nånting :)
Är det okej att gråta? - Öhh ja?
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppa och resa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej
Vill du gifta dig? - Jaaa
Vill du ha barn? - Kanske, helst adoptera ett kinesbarn :D
Solar du ofta? - Inte på vintern haha
Är du bra på att laga mat? - Hahah inget att skryta om ;)
Gillar du att dansa? - Love it!
Hur vig är du? - Mellanmåttligt
vilken är din favoritglass? - Ben&Jerry's cookie dough, half baked och fish food
Tror du på ett liv efter döden? - Njäee, men jag hoppas man typ får sitta och kolla på alla idioter som är kvar :D
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska
vilken ögonfärg har du? blå/gråa
vilken hårfärg har du haft ? - Nobody knows
Är du beroende av något? - Mina vänner och choklad!
Brukar du bädda sängen? - Alltid!
Har du kysst någon under den senaste månaden? Njaäeäe
Vad var det senaste du sa? Gills skratt?
Saknar du någon nu? - Många, men bl.a. hanna, ilias och ebba! :)

Kommentarer
Postat av: Hl

Liten :P

2011-12-31 @ 00:55:19
Postat av: Julia

hahaha felicia, kunde inte låta bli att garva när jag såg att du hade skrivit kinesbarn ;) .. haha..

2012-01-01 @ 22:11:46
URL: http://juliamarialarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0