What if you, could wish me a way, what if you, spoke the words today

Tjenare!
Det blev lite ändrade planer, pappa är typ sjuk så jag stannar den här natten också så får vi se vad som händer i helgen.
Dagen har i alla fall gått hyfsat bra. Hade svenska prov som kanske inte gick sådär jättebra men ja..
Efter skolan så åkte jag och Frida hem till mig en liten kortis och gjorde typ ingenting, kollade på OC och lite sånt.
Sen åkte hon och då har jag suttit och skrivit hemkunskapsläxa -.- Håller på att skriva om ost och ska göra nåt jävla collage, orkar inte fixa det nu men aa :p
Har ju matte prov imorrn så jag ska nog plugga lite för det nu, eller i alla fall kolla igenom papprerena ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0