toppendag, eller?

Hej på er!
Gud vilken dag det har varit idag :p haha.
Började när vi skulle ta tåget in till stan, då har tåget redan kommit så vi springer för att hinna med. Och då lyckas jag springa rätt in i dom här portarna (ni vet som går ut och in) hahahhahaa. Undrar vad alla tyckte om mig som stog och kollade på :p Men när vi kom fram så gick runt och kollade lite och tog en jättegod fika vid nåt riktigt bra ställe.
Sen efter ett tag så tog vi t-banan hem, men då kom vi inte längre än till Östermalmstorg för det var nån klant som lyckats köra ner en sån där skitstor städ apparat på spåret :p visar bilder sen när ina lagt upp dom.
Men så vi fick stå där och vänta på ersättningsbussar och sånt i typ en timme, men sl är ju så jävla sega i huvet så dom hann fixa t-banan innan dom ens fick fram några bussar.
Så vi kom till mörby i alla fall, men så fick vi stå där ett ganska långt tag också och vänta, och som pricken över i:et så börjar det regna. Hahah, riktigt störd dag :p
Men nu har jag kommit hem och kollat klart på The blind side som jag aldrig såg klart igår för jag somnade, haha.
En riktigt toppenhelg har det varit, jag och Ina hade det riktigt kul igår också när vi åt hahah.
Men nu ska jag sätta på Easy A, har fortfarande inte sätt den, har nån av er sätt den? Är den bra?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0