tjolahopp!

Hejsanhejsan!
Nu har jag och Hanna kommit hem från sollentuna centrum, hanna köpte ett par solbrillor och en fin topp som hon ska ha ikväll. Haha, juste... Det var nån vuxen tjej som trodde att jag jobbade inne på Cubus :P hahah, fett kul!
Aja, vi kommer ha feeeet kul idag. Om det finns wi-fi så kanske jag gör ett litet mobilinlägg om jag orkar men annars får ni ha det bra. Kommer hem typ imorrn eftermiddag eller nånting så vi hörs då :)
Vi ska typ gå om.. ett tag efter som vi ska ta tåget till slussen och lite sånt och aa.
Det kommer bli mycket bilder kan jag lova så ni får se det på tisdag eller onsdag.
Men ha 2 bra dagar medans, puss på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0