tagen av amanda

har sjukt tråkigt, vet att ingen kommer läsa den men ändå :p

Fullständiga Namn? Felicia Liljegren
Smeknamn? Flojs, fellan (sällan), felle (sällan), gurk, libi (frida)

Ålder? 13

Sport? Dans och ridning

Vem umgås du mest med? Frida, Filippa, Julia, Nela och Hanna och Ina utanför skolan :)

Gillar någon just nu? Mjaaa.... hihihihi.

Längtar efter? SOMMAR!

Bästa plats på jorden? min säng? :P haha, nej men jag vet inte.

Humör just nu? uttåkad & trött.

Musik just nu? Fronda - Underbar

Sommarplaner? Inte så mycket men kanske åland i år igen, annars bara vänner och chilla :)

Fisk eller badkruka? till och från.

Spelar du nåt instrument? Gitarr och lite piano
Sparare eller slösare? När jag väl får pengar, helt klart slösare :p Men försöker spara.

Bästa film? Finns huuuuuur många som helst!

Stjärntecken? Lejon, RAAWR! ;)

Bästa bok? Twilight serien, klart! Annars Tillsammans 1,2 och 3.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig eller kunna läsa folks tankar.

Chips, morötter eller godis? Godis.

Skriver du dagbok? Jaa.. Eller till och från, just nu har jag typ paus från den :P haha.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Finns inte så stor chans ;)
Gillar du att sjunga? Klart :O
Anser du att du är stark? Hahahh, jag? njaaaaa..

Kaffe eller te? te

Har du en besatthet? Öhm... OC? Hahha, nej jag vet inte. Typ knäcka fingrarna, gör det hela tiden :p

Vilken är den senaste filmen du sett? Easy A

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skickar oftast sms för jag orkar inte alltid prata med alla :P haha, men vissa ringer jag mest till :)

Vilken ögonfärg har du? blå-grå

Vilken plats föredrar du minst? skolan ? :P haha.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Hm.. Usa, L.A eller nånting hoppas man ju ;)

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrattar typ hela tiden med tjejerna men första som kommer upp i huvudet är frida på no:n :p

Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på temperatur.

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vampire Diaries, Desperate Housewives och OC, fast det går ju bara som repris nu :p

Vem är den roligaste människan du känner? Måååååånga

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Hanna, ina eller frida. Beror lite på vad det är ;)

Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Stänga av datan och tvätta mig och sånt och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0