Spontanresa till Kista

Hej på er och förlåt för mitt försvinnande idag men min dator funkar som sagt inte för tillfället "/ Jävligt irriterande måste jag säga! Men det har inte förstört min dag.
Först så gick jag själv till sollentuna centrum för att köpa foundation och mascara, vilket slutade med att jag köpte ett par solgalsögon eftersom hanna tog sönder mina ;) och ett gulligt linne från Gina Tricot.
Sen köpte jag iste på esspresso house och sen skulle jag gå hem, men när jag går förbi busstaionen så träffade jag Filippa och Tove som skulle till Kista, så det blev en liten spontanresa till Kista med dom för att hjälpa till att hitta vårjackor :) Så vi gick runt där ett långt tag så mina fötter gjorde skitont sen :p
Men så åkte vi tillbaka till sollentuna centrum för jag skulle hitta en liten väska men utan lycka som fanns det ingen som passade :p
Men sen gick jag hem och nu har jag suttit i min säng och ätit glass och jordgubbar och kollat på gamla VD avsnitt :) Och sen kommer hanna hit och tillbringar kvällen här vilket blir mys!
Det här blev ett väääldigt långt inlägg så en applåd till er som läst enda hit :P
Puss


Rekomenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0