Saturday morning!

God morgon!
Åhh vilken härlig morgon, ligger i min säng och lyssnar på härlig OC musik, funderar på att gå upp och käka nånting.. Min mage låter rätt mycket :p
Idag så kommer Frida hit, och vi ska väl hitta på något och sen köpa Ben & Jerrys, skratta inte nu men jag har faktiskt aldrig ätit det :O Hur siiiiiiiiick är inte det?
Har ni något tips på vilket som är det bästa smaken? Dela gärna med er!
Då ska vi i alla fall mysa till det lite här hemma hos mig och kolla på lite film och snacka massa skit :D
Men nu tänkte jag gå ner och ta nåt att äta och sen förmodligen göra mig iordning!
Kärlek till er!!


Hahah stel blick?

Kommentarer
Postat av: Anonym

cookie dough & half baked!

2011-04-09 @ 12:32:45
Postat av: Anonym

chunky monkey! ;D

2011-04-09 @ 13:08:45
Postat av: Julia

2011-04-10 @ 10:59:24
URL: http://ju
Postat av: Julia

cookie dough ! <33 :D

2011-04-10 @ 11:00:22
URL: http://lifeofjulia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0