Paus från er

Tar en liten paus nu tills jag kommer till mamma eftersom det inte går alls att driva en blogg genom mobilen. Så orkar jag inte heller med erat (inte allas) problem med lukas :s Det är mitt liv och jag vet vad jag känner och hur det är, ni vet ingenting så ni ska inte säga nåt. Jag kunde ha valt att inte berätta nånting men nu gjorde jag det för jag tycker det är så töntigt med folk som ska hålla personer hemliga, nu kanske jag förstår varför iförsig... Som sagt, menas inte till alla bara ni fjantiga som skriver från anonym, skaffa ett eget liv istället för att klaga på mitt när ni inte vet nånting tack ;) Ni andra får istället en stor puss så länge så får vi se när jag skriver igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0