Monday morning

Godermorgon!!
Åhh vad jag inte ville gå upp imorse, mina ögon är helt torra fortfarande för jag är så trött.
Men man får tyvärr inte stanna hemma från skolan för att sova "/ Hur mycket jag än skulle vilja.
Den här veckan är det rätt mycket. Har so prov på onsdag :S NOO!! Jag har inte pluggat nånting så liiiiteee rädd är jag. Annars har jag svenska förhör på onsdag, tyska förhör onsdag och fredag och matte prov på fredag.
En hel del alltså!
Tror jag kommer bo i edsberg den här veckan :( Men det kan nog vara bra för då kan jag inte skita i plugget för datan som kan hända när jag är hos mamma :p
Men vi får se hur det blir så att säga.
Idag slutar jag kvart över 3, så då blir det först hem till mamma och plugga och sånt, sen får vi se vad som händer.
Hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0