Ina's in tha house

Yo makaflow!
Förlåt att jag bara försvann förut, men efter jag hade städat mitt rumm och gjort mig iordning så gick jag och mamma till sollentuna centrum för att hyra filmer, och då kom ina dit också :)
Så gick vi runt där lite och kollade och handlade lite behövande saker till ikväll eftersom vi ska få gäster.
Och nu sitter jag och Ina i min säng och gör typ ingenting, hon berättade nyss om några sjuka drömmar hon hade haft om oss tre :p hahahah.
Klockan 7 så ska vi två ner till O'Learys och käka lite god middag :D
Sen blir det att bara mysa hemma med film och snacks. SOOOOOFT!
Men nu ska jag hoppa på Ina för nu pratar hon inte med mig :P hahaha.
Puss


Kommentarer
Postat av: S O F I A ♥ / I swear you're gonna love it

grattis, du vann tävlingen i min blogg! :D

2011-04-02 @ 16:01:50
URL: http://sofiakarlberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0