/ina söderberg



eran favvo ina här nu
. Gud vad jag känner att ni har saknat mig? höh...
jag har ju lagt ner min blogg men börjar känna lite kli i fingrarna, bloggtönt javet. Så nu tänkte jag, eftersom att gurkan också inte bloggar just nu (kommer inte ihåg varför men det böhöver ni inte säga), skriva ett inlägg här nu. Och vem vet, kanske nån mer gång?

Annars då så är jag i skogen. Eller ah, dalarna men same shit. Sitter och messar med gurkan nu som är allmänt dryg faktiskt? Hahah, nejmen jo. Kanske åker härifrån imorgon men det får vi se. Annars på måndag förmiddag skulle jag tro.

Åh, fyfan vad jag saknar gurk och hanna! Har inte träffat dom på typ ett år? Känns så iallafall.
men vi hörs väl senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0