Hos mamma!

Hallojsan igen!
Nu har jag kommit hem till mamma, är så himla irriterad på mig själv för att jag inte pluggar.
Men efter utvecklingssamtal och tjafs orkar jag inte. Har vg matte prov imorrn så.. Inte så kul men orkar inte bry mig eftersom det gick rätt bra på g delen.
Och efter skolan imorrn är det PÅSKLOV!! Åhh, precis vad jag behöver just nu.
Sova ut, bara ta det lugnt och ha kul.
På måndag ska jag på kryssning med Hanna :D Vet ni hur länge vi har väntat på den här dagen? hahah.
I trean, alltså för 5 år sen så bestämde vi att vi måste åka på kryssning tillsammans(haha vilken dröm).
Så vi har lixom planerat skitmycket kul och det kommer bli så jävla kul, kommer ta många bilder!
Hahah, känns skitkonstigt att en "Hanna & Felicia-dröm" lixom händer på riktigt, hahah vi har planerat så himla mycket som vi ska göra tillsammans så fett coolt! ;D
Haha, aja whatever ni bryr er inte ;)
Men jag skriver senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0