For the night I lay here with you

Förlåt att jag försvinner hela tiden, eller nej jag tänker faktiskt inte säga förlåt för det för jag lever faktiskt inte för bloggen så ;) Har i alla fall ätit middag, kollat på Burlesque och spelat gitarr den här tiden :)
Ska börja göra mig iordning för sängen och försöka somna i tid idag.
Imorrn är det tisdag, vilket betyder sovmorgon en timme ;) haha.
Slutar halv 4, så då åker jag hem och väntar på Hanna och Ina som kommer när dom slutat så ska vi plugga tillsammans och umgås. Hahha, vet inte riktigt hur det kommer gå med pluggfronten men det visar sig väl ;)
Men nu ska jag börja göra mig iordning som sagt ;)
Puss


Bild från igår, vääääääärldens godaste chailatte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0