Feels so far away, wanna see your face

Jag vet att jag är sjuukt tråkig på bloggen just nu men jag tänker inte sitta hemma fastklistrad vid datan nu på lovet.
Idag träffade jag och Hanna Lukas och Jocke en liten stund, sen så träffade jag Frida i sollentuna centrum, vi gick typ runt, pratade om allt typ och sen så har vi suttit hemma hos mig och typ inte gjort nånting. Men nu har hon precis stuckit och jag väntar på att pappa ska komma och hämta upp mig för att sedan åka upp till Edsberg och leva i skuggan :p hahah, nej men det känns så.
Vet inte riktigt hur det blir, antingen blir det gästbloggning eller inget alls.
Men jag lovar när jag kommer tillbaka att ni ska få en sång video eftersom många har önskat det :)
Men så länge får ni ha det så bra.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0