Do what you want, but you'll never gonna break me

Hej på er!
Har precis kommit ut från duschen :) Teorin var väl... helt ärlig öken tråkig :P hahah. Men jag klarade mig.
Efter jag kom hem satt jag och chillade med lite bra musik innan jag tog en dusch.
Och nu sitter jag i mjukiskläder och bara väntar på mat och på att klockan ska bli 8 ;) haha kan ni gissa varför?
Vet faktiskt inte riktigt vad som händer alls i helgen :( Hanna har utegångsförbud, Ina är sjuk och jag har ingen aning om eller när jag ska till pappa "/ Blir alltid så frustrerad när jag inte har någon plan, för då slutar det med att jag sitter hemma och ruttnar.
Men ska väl höra med nån om dom vill hitta på något.
Vad händer för er i helgen? Inte för att ni kommer svara då men.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0