Månadens person: Filippa

Kom på att jag inte har skrivit nån "månadens person" den här månaden.
Så här kommer en:

Filippa Åberg:
Lilla söta filippa, det kan seriöst vara en av världens mest sötaste tjej.
Rolig, snäll, gullig och ett otroligt skratt som jag bara älskar.
Jag är så himmla glad att jag har en sån person som dig i mitt liv sötnos det ska du veta, du betyder så enormt mycket. Även fast vi bara känt varandra i ungefär ett år så finns det så mycket som man varit med om med dig.
Jag har sjukt dålig fantasi på vad jag ska skriva om eftersom jag kom på nyss att jag behövde skriva om nån, men jag vill verkligen att du ska veta att du har en stor del i mitt liv och du är så himla underbar.
Tack för att du finns sötnos, om jag inte hade lärt känna dig hade jag gått miste om många skratt.
Älskar dig enormt tjejen!

Jag har inte så många bilder med dig eftersom du inte gärna vill fastna på bild, men några hittar jag faktiskt som du får stå ut med :) (A)


tihi, barnens ö :D

hahhaha :p




såååå söt!








alltid glad och hoppar runt :D


När jag ser/hår de här kan jag inte låta blir att tänka på dig :p:




Ave maria - Beyoncé

Kommentarer
Postat av: Filippa

guud jag älskar dej felicia!! <3 du e så göölig!! :)

2010-10-01 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0