Månadens person: Nela

Månadens person blir nela :)
Eller ja.. Michaela Olsson som hon hete egentligen, men hon heter egentligen inte det på nåt sätt. Haha!

Nela och jag har känt varandra länge och det är någon som alltid funnits där med sina roliga kommentarer och annat. Vi är ungefär som syskon, ibland så fattar vi precis vad den andra menar och vi tjaffsar om skitsaker haha ungefär hela tiden.
Kommer ihåg första dagen som du satt i ringen på 6års, jag tyckte att du verkade så himla snäll och gullig och det hade jag ju rätt om :)
I tvåan så var du nästan som min bästis (även fast jag vet att du nekar det men så var det)
Du har alltid varit en person som tagit stor del i mitt liv, gått i samma klass i.. ungefär 8 år?
Så många fina minnen med dig finns det, alla skratt och annat i skolan, ridlektioner och läger med dig och allt annat. Haha, så många skratt och missförstånd det finns med dig kan man inte ens räkna upp.
Och när du är en blondin, haha riktigt kul att göra dig irriterad för det, men jag hoppas att jag bara säger det för att retas, som en syster som sagt ♥
Du är någon som jag inte tänker släppa ut ur mitt liv för 5 öre!! Inget liv utan dig nela, så är det bara.
Du och din musiksmak haha, dina dåliga skämt (på golvet xD haha) och ditt underbara skratt är nånting som man inte kan leva utan.

Och nej usch, kan inte ens tänka mig en klass eller skola utan Nela Olsson. Du heter inte Michaela, det går bara inte :p Finns egentligen så mycket jag vill skriva om dig för du är en sån himla speciell person för mig. Men jag får inte fram några ord, det här blev nog inte så fin text som jag skulle viljat att det skulle bli.
Men jag vill att du ska veta att jag älskar dig så himla mycket, en äkta vän.
Och jag skulle alltid finnas här om du vill prata eller nånting annat, jag lovar nela allt för dig! ♥


- kolla vad bra det går..

-.. oj, ja verkligen.. -.-

tihihihi, OMG!! Jag blond och nela glasögon :O

hahahaha omg vilken jävla fjortismun jag fick xD

haha, gud så söta ^^

såååå göööllig xD

hahahah

vackrast i vääärldeeen

hahah omg!


haha, oj lika normal som man alltid är ;)



den vackraste människan på jorden





Älskar dig enormt sistaaaah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0