Hur felicia gör iordning sig

Fick en kommentar för.. Ganska längesen men som nån undrade hur jag sminkar mig, så jag tänkte att jag kan väl ge er en "bild-guide" på hur jag gör mig iordning på mornarna ;)

1.

concealer, appliceras där det behövs.

2.

foundation, appliceras under ögon och på näsan och behövande ställen.


(Om man har på större områden så rekomenderar jag en pensel ;) )

3.

puder, i hela ansiktet

(haha mobbad fjortismun)


4.

rouge, lite lätt på kindbenen


5.

kajal, appliceras vid nedre och övrefransraden



6.

mascara 1.



7.

mascara 2, under och över



8.

till sist, mitt underbara läppbalsam :D


Klart med sminkningen :D

(oj vilka drogade ögon :p)

9.

värmeskydd


10.



Tadaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0