Boktips: Katarina von Bredow


1. Hur kär får man bli?
Det här en min favorit av Katarinas alla böcker.
Handlar om en tjej, Katrin, som råkar bli kär i den mest förbjudna killen i hela världen, Adam.
Adam har nyss börjat i hennes klass och Katrins bästavän Frida blir störtkär i Adam, först.
Men Katrin blir också det efter ett tag, och hon måste välja mellan sin allra bästavän och Adam.
Såå himmla bra!! Läste själv ut den i helgen och det är verkligen en bok jag måste rekomendera om man vi bli fast i en bok. LÄS DEN!!

2. Syskon kärlek
En så himla fin historia så jag döör!!
Fick låna den av Hanna, hon hade tydligen läst den typ 4 gånger och gråtit floder i slutet. Haha! Men det är ju hanna ;) Jag grät dock inte men den är väldigt rörande kan jag lova.
Handlar om två syskon som råkar bli lite mer än.. Syskon eller vad man kan säga. Helt sjukt jag vet, och det låter rätt äckligt. Men om ni läser den så förstår ni bättre. Beslut, problem och syskon kärlek bokstavligen.
LÄS DEN OCKSÅ!!

3. Som jag vill vara
Ocksååå en riktigt bra bok som jag rekomenderar stort!
Om en tjej som är riktigt kär i en kille (chokande) och på en fest så pratar dom, dricker och en sak leder till en annan och ja.. Ni fattar ;) Hon får killen som hon alltid gillat och allt är som en dröm, tills.. Hon börjar må konstigt och mensen försvinner och det fattar ni säkert också haha.
Ännuu mer beslut om hon ska bli en tonårsmamma, göra abort, adoptera bort eller vad hon nu väljer ;) haha!
Också en solklar favortit som ni borde läsa!!

Dom här tre är tre böcker som ni alla borde läsa tycker jag :D Hihi, såå.. Gör det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0