den där hanna assåå.. ;)

Hahah, nu när jag kollade igenom min mobilbilder så märkte jag att ni vet min lite halvgalna undebara vän hanna har tagit konstiga bilder varje månad. Så jag tänkte att det skulle vara kul och kolla ;) Eller ja.. Det är nog mer kul för mig än vad det är för er men ni får er nog några skratt.
Och jag kan ju bara börja med att säga FÖRLÅT HANNA redan nu ;)

Juli:


hahahah OMG näsan xD

Augusti:



hahhahahah kolla eva äpplet xD
OMFG!!


September:

Men ååh.. Fanns ingen mer än den här :P

Oktober:


hahahha jävla säl xD

HAHAHAHHAAH, det här är ju favoriten helt klart xD

hahahah blickeeen ;)


HAHHAHAHA också en stor hit ;)

November:





Hahah, så går det alltså när hanna får tag på min mobil ;)
Men det roliga med den här bruden att när man ser dom här bilderna tror man att hon är skitful, men hon är faktiskt jättevacker :) Haha!



Visst är hon faktiskt det? ;P
BAJS HANNA KOM HEM NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0