månadens person..

Månadens person: Ina Söderberg

Ina vart ska man börja?
Alla underbara minnen, alla underbara skratt, alla underbart dåliga skämt.
Jag svär, en bästavän som är ingen jag tänker släppa!
Jag kan verkligen säga vad som helst till dig,
jag kan komma med problem,
jag kan komma med klagomål,
jag kan komma gråtandes,
du finns alltid där, vad det än gäller.
Och jag vet inte hur jag ska tacka dig.
Det kommer antagligen inte gå, för allt du gjort för mig!
Jag är SÅ HIMMLA TACKSAM!
Och du vet att jag alltid finns här för dig i dom lägena.
Så som du funnits för mig, en värld utan dig är ingen värld för mig alls!
Vi kan lixom säga vad som helst,
även om det är klagomål på varandra så förstår vi varandra!
Jag kan säga vad som helst utan att du tar det illa!
Det finns inga ord som beskriver en vän som du.
En bästavän är inte vanlig, för det finns bara ett du.
Och det är precis det duet som jag älskar mest!
Det duet som är min bästavän som alltid kommer att vara vad som än händer!!
Jag svär älskling.
Du är världen för mig!
Utan dina negativa kommentarer är min värld tom. Haha!
Älskar dig MOOOSSSST! 


en bild säger mer än tusen ord. Men det här gumman, det är bara bra minnen ;)

oj! Ibland har man bara inte tur med hur man ser ut ;s haha!

remeber ? ;)

haha - VI VILL SE E.M.D!!


släpper aldrig taget om dig, eller din rumpa ;)

vindögd felicia ;s



here we go baby ;D

så många underbara minnen, och så många fler det kommer bli!
älskar dig igår, idag, imorn, föralltid!

ps. förlåt att jag inte kommer vara hemma på din födelsedag!

Kommentarer
Postat av: fjaanten

aaaahw, jag älskar dig gumman, ingen är som du!



puss på dig skitunge <3



(& du S K A vara hemma på min födelsedag!) ;)

2010-05-08 @ 09:51:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0