helgens planer!

Sitter och planerar helgen lite.
Var meningen att jag skulle följa med frida, filippa och tove till stan imorn. Men kan inte!
Så jag får köpa presenter till nela, hanna och mamma på lördag istället! :)
I helgen kommer det bli lite mycket att göra men ja, så är det ju i maj när typ allting händer och typ alla fyller år ;)
Detta är planerna:

Fredag:
• Ridning 16:00 - 17:00
(hinna duscha och göra mig iordning)
• Micrep 19:00
• Uppvisning 20:00
• Hem!

Lördag:
• Handla presenter till Nela, mamma och hanna
• 16:00 Hälsa på mammas gäster
• 17:00 Vara hos nela
• Sova hos hanna, kanske med ina också :D

Söndag:
• Hannas dansuppvisning!
VILA!

puh! Jag kommer säkert spy där nånstans imellan :p
Brukar bli så för mig när det har hänt för mycket och när jag varit stressad "/

Men nej, nu ska jag gå och kanske kolla nånting på tv, dricka te och läsa våran svenska bok -.-
Puss


JAG VILL HA TURKIET NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0