mycket att göra!

Tjatja!
Härligt väder idag igen :)
Kom hem från skolan för ett tag sen, varit en rätt bra dag tills so:n då jag fick värsta huvudvärken (phh, undra varför)
Så jag hänge faktiskt inte med nånting på den lektionen faktiskt "/

Idag blir det inget "städa på sopptipp" för mig i eftermiddag.
Men jag har en hel del annat som jag har bestämt att jag ska ta itu med:

• Hitta matteläxan på mattelärarens blogg "/
• Göra matteläxan
• Tvätta mina smutsiga fötter
• Måla tå och fingernagarna
• Ta nånting att äta
• Datan.. förmodligen
• 21:20 genrep på tibble! (om jag orkar ;s)

Så jag ska väl börja nu!
Hörs senare!

Bilder från dan:

Dagens outfit.
Blå tröja, från bikbok
vita jeansleggings, från cubus


jag och frida som står och snackar lite skit ;) haha!

fina alice, haha och jaa.. Vad gör jag och frida i bakrunden? :P haha

lilla fridafis!

haha oj, alice lyckades ta en riktigt ful bild på mig när jag garvar x)

jag på väg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0