underbara inställda matte!

God morgon alla kära!
Hade en underbar sovmorgon idag, fick sova till 8 :D
Vi har inställd matte på morgonen så jag börjar 10:15, väldigt nice ;)
Jag har ätit och gjort mig i ordning, tänkte ta en typ "dagens outfit" men kameran har slut på batterier så..
Idag blir det skola, har bara tre lektioner :) Går till 13:30, sen så kommer jag hem och byter om till ridkläder.
Sen blir det ridning, hoppas inte på tarzan som jag hade förra gången eftersom vi ska hoppa bana.
Men, man vet aldrig..
Sen ikväll blir det nog bara en lugnmyskväll hemma :)

Imorgonbitti så drar jag till papa för nästa vecka så drar dom upp till bjurs. Och jag orkar inte följa med upp dit så jag blir hos honom den här helgen istället.
Men ja.. Vad mer kan jag säga..?

Äh, jag skriver när jag kommer hem.
Pöss


ibland är det rätt tur att jag är så cool, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0