stressigt!

Tjena!
Har haft det riktigt stressigt idag och har inte hunnit med något inlägg alls.
Har varit i skolan och sen friidrottsdag.  Sen direkt efter det så fick jag och nela skynda oss till ridningen.
Ridningen gick väl rätt okejj :) Sen fick jag skynda mig riktigt rejält till tibble för micrep sen uppvisning :D
Det gick riktigt bra, tror jag! Hanna och ina kom också okejj kollade, och jag tror dom filmade så den kanske kommer nån gång i framtiden ;)
Träffade ellen och nette som var typ 987579489 år sen jag träffade, så det var kul! :D
Men nu efter en sen middag så ska jag direkt till sängen.
Är hur slut som helst och har mycket att göra imorn.
Men vi hörs imorn :)
Pöss



Två exempel på hur jag kan se ut när jag försöker sjunga upp utanför tibble ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0