oupsi!

Hoppsan!
Har inte skrivit nåt på hela dan. Men jag har haft fullt upp hela dan, efter skolan så åkte jag och mamma först och köpte lite grejer till salongen och ett par ridbyxor till moi :)
Sen åkte vi och klippte mina toppar, det var verkligen nödvändigt. Blev lite kort dock, men aja!
Sen så åkte vi och handlade mat, sen hem, fotbad, mat, och plugg plugg plugg!
Eller nääeeaj, så mycket plugg var det faktiskt inte. Hade pluggat en del på mattelektionen så det fanns inte mycket mer att öva på..

Men till det här med "önska inlägg" grejen.
I min väska - det ska nog gå att orda :)
Veckans person istället för månadens- Det kan jag väl också försöka med, men det kanske blir månadens efter som jag glömmer bort rätt lätt ;)
Bilder från skolan - Hm.. Ja.. Kanske inte varje dag jag tar med kameran med visst, ibland :)
Dagens outfit - Ska försöka bättra på det på vardagen!
Något jag vill ha - Hm.. jaa! Inte för att jag brukar direkt kolla på så sånna sidor speciellt mycket men okejj!

Men nu måste jag först gå och dejta toan innan blåsan spricker ;)
Sen får ni bilder från dan och igår! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0