oups!

Sorrryyyyy för hemsk uppdatering igårkväll och idag!
Men igår så blev det först promenad med hanna i det fina vädret och sen kom ina och aa..
Men vi hade en jätterolig kväll och vi sov på balkongen :D haha!
Och idag så städade vi mitt rum som såg ut som ett helvete!
Sen så gick vi till vallen och kollade på fotbollsmatch som bl.a simon, basse och kirill spelade :p

Haha, juste.. Idag när vi hade ätit så tappade hanna en sån där kniv man äter kött med, på min fot xD
hahahha, så jag har värsta jacket i min fot nu :p

Nu sitter jag iallafall och äter lite mörkchoklad och lyssnar på musik :)
Har blivit typ lite förkyld (hur nu det funkar när det håller på att bli sommar)
Är as täppt i näsan och ont i halsen, så om jag blir lite värre imorn så slipper jag att vara med på att städa på en sopptipp :D haha, vi skulle typ göra det för att samla ihop pengar till klassen :p

Oj vad jag tråkar ut er.
Nej nu får ni en bildbomb istället :D
(har inte alla bilderna, men dom flesta)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0