jag vill ha heeeeelg... NU!

God morgon alla fina & fula
Är helt klar, har ätit frukost, klätt på mig, sminkat mig och fixat hår :)
Idag så är det skola, vilket ni kanske fattade ;) Sen efter det vet jag inte riktigt hur det blir.
Antingen kista centrum med hanna och ina, eller så behöver jag plugga och stor städa mitt rum och lite sånt :/
Hm.. Har inte riktigt bestämt mig än, men det visar väl sig..

Jag verkligen läängtaar till helgen, som det ser ut nu kommer jag ha en toppenhelg.
På lördag så blir det först lite shopping, ny mascara och läppbalsam är det viktigaste ;)
Sen så blir det nog bio med hanna och det blir "The last song" ÄNTLIGEN!'
Har längtat som en galning på att få se den! :D
Sen så blir det hem till mig och då ska vi fira hanna eftersom hon fyller år på måndag.
Så då ska hon få alla mina presenter! Tihi, jag längtar efter att få se hennes min.. :)
Och på söndag är det inte så mycket bestämt, får väl se hur det blir ;)

Justee.. På fredag så lovar jag också en bildbomb från nelas lilla grej!
Men måste jag fixa iordning alla andra grejer innan jag måste sticka till bussen :)
Puss


haha bjuder! Från igår när vi städade på sopptippen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0