Jag är lättroad xD

Shasha!
Haha, jag hade tråkigt och har sminkat mig till VÄRSTA FJORTISEN!
Haha, ja.. Jag är ganska lättroad jag :p Men helt seriöst, jag skulle fan gå runt och skämmas om jag gick runt och såg ut såhär hela tiden :p
Ni får bilder sen ;)

Mamma sa att jag skulle städa mitt rum,
har inte så stor lust faktiskt, det här är anledningen

ni kanske tänker, men det där är väl inte så farligt.
Tro mig, det ligger saker över hela golvet som jag inte fick med på bilden,
saker på hela skrivbordet så jag hittar ingenting där.
En giggantisk hög med kläder på min stol! INTE KUL! ;p
Men jag får väl börja.. Eftersom jag ändå inte har nånting för mig "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0