inoooo!

Tjena!
Sorry för tystnaden ett tag.
Men jag och ina har varit i sollentuna centrum ett tag, och så var vi och kollade på frispråkarn.
Haha, det var typ inga där. Men vi såg två stycken från vår förra klass, haha och jag kände inte igen den ena killen. Så jag bah:
jag - Ina, det är en kille som står bakom oss och typ as glor på mig.
ina - Haha!

Efter ett tag när jag kollade bak och vänder mig snabbt om så hör man kille säga:
- haha felicia.
Och då ser ju jag att det var max :p hahaha! Jag skämdes.. :p
Menmen.. Alldeles strax ska ina typ ta bussen hem.
Och jag ska också till kärrdal, men jag vet inte när, tänkte be pappa komma och hämta mig fast ja..
Aja hörs senare ;)

haha, den här asgoda pizzan gjorde jag på hemkunskapen :D Visst ser den god ut? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0