Hey soul sister

Tjena!
Sitter och spelar lite gitarr men tog en paus nu för jag kom på att jag inte hade skrivit något inlägg.
Men idag så har man varit i skolan, första dagen på denna korta veckan.
Har väl gått rätt bra idag, många skratt blev det ;)
Men så brukar det ju bli med dom bästa tjejorna :)
Efter skolan så åkte jag, frida, nela och filippa till frida.
Vi typ åt mellis i hundra år sen så hoppade vi stundsmatta.
Blev rätt mycket skratt den stunden också ;) haha!
Sen åkte jag hem och käkade lite gröt.
Och nu så sitter jag här i ensamheten och ska snart gå ner till affären och köpa päron och banan.
Men får väl skynda mig innan pappa kommer hem :p
Hörs.
puss


GAALEEET VAD JAG SAKNAR MITT BLONDA HÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0