helluuuuuu!!

Tjenispenis
Nu har vi varit hemma ett tag fast bara typ legat i min säng och typ pratat.
Vi var ju i sollentuna centrum och gick runt lite och handlade ingredienser till våran middag som vi ska laga helt själva ikväll :D Bilder lovas!
Fast vi typ gick efter ett tag för jag hade så jävla ont i mina fötter pga mina helvetes skor :p haha! Riktig plåga.
Men nu så ska vi typ börja göra flygande jakob så ja, önska oss lycka till :p det kan behövas ;)
Puss

bilder från dagen:

nela ville ha slut på sina enkronor och betalade bara med dom :p haha!

nelis

haha, förlåt frida :p

FRAPINO! :D

hahaha frida :p

haha, förlåt för den med :p


typ nelas favoritlåt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0