Hahaha, jag är misslyckad!

Tjena allihoppa!
Rösjön runt gick väl.. hyfsat
Kom typ sist med frida, filippa och ilias :p haha!
Fast vi gick hela tiden så det var ingen överraskning ;)
I slutet så var det prisutdelning och sen en sån här "slumpdragning" då man fick ett par fula typ sport glasögon.
Haha, jag fick ett par sånna. Jag vinner typ alltid på sån lotto grej, fast i början så fattade jag inte att dom menade mig. Haha!

Innan:
Frida - Asså gud, fett pinsamt. Jag skulle inte vilja gå upp där!
Jag - Nej eller hur? Inte jag heller..
(microfonen) - Felicia L från 6e! (som jag inte hör)
Alla skriker och aploderar och kollar på mig!
Jag - Vaah? ;o shiit!

Hahaha! Rätt misslyckat.. Men kul var det ;)
Men nu har jag kommit hem och har hur ont i mina hälar som helst, men ska käka lite gröt.
Sen måste jag packa till mamma och byta om till ridkläder!
Hörs när vi hörs.
Puss


Haha, dom här fula fick jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0