felicia älskar hanna mest!

Sådär.
Nu sitter jag och hanna hos mig och gör typ ingenting.
Sitter och lyssnar på lite musik och lanar facebook.
Haha, vi kom på att vi måste spela massa gamla spel som vi typ spelade i trean
som typ super mario och grisspelet (bara vi som fattar) haha, för vi är ju lika mogna som vanligt! ;)
Men ikväll så ska vi käka massa godis och kolla på barnhemmet, jag vet jag är fett efter som inte har sett den.
Men nu jävlar kommer grannarna få höra skrik :p
Vi ska väl försöka ta lite bilder, men eftersom min kamera är cp med sina batterier så får vi se hur det blir med det ;)
Men nu ska vi typ ner och käka grillat :D
Hörs när vi hörs.
Puss


min och hannas chokladkaka för typ nån vecka sen, blev as god och vi gjorde utan recept xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0