dålig uppdatering!!

Hejhej!
Jag ser att statistiken har sjunkit, kan bero på att jag inte skrev nånting igår.
Sorry för det, men jag hade fullt upp hela dan.
Hade tema-dag, sen stack jag till hanna, sen hem och käka och promenad med marre, sen dusch sen fastnade jag vid en jättespännande serie.

Men jag lovar att när jag kommer till mamma, vilket är typ ikväll, så blir det mycket bättre uppdatering!
Det lovar jag!

Men nu är det slut på denna korta veckan, som har känts som typ världens längsta vecka.
Så ikväll blir det typ att vara med hanna som slaggar hos mig :) Vet inte om ina blir med, men det visar väl sig ;)
Och imorn har jag, nela, frida och filippa planerat att vi ska slagga hos mig och göra egen middag och sånt.
Men jag vet inte om mamma går med på det ;s Men jag får väl be jättesnällt och tindra med ögonen som bara jag kan så ska det säkert gå ;)
 
Jag hör väl av mig lite senare.
Ha det, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0