Boktips


Jag måste bara tipsa er om alla twilight böcker!

De är helt seriöst dom bästa böckerna som FINNS!
Filmerna är helt klart också bra, men böckerna är verkligen bättre!
Jag låter som alla andra som läst dom, men det är verkligen sant.
Stephenie Meyer är en av dom bästa författarna som finns,
jag låter som värsta geeken men ni bara MÅSTE läsa dom!
Jag läste ut alla tjocka fyra böcker på typ 3 månader, så fast blir man.
Dom har verkligen allt, kärlek, familj, vänskap, spänning ALLT!!

LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM
LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM LÄS DOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0