svar på tal + saknar tiderna

svar till:
missan om cp mobil!!:

åh!! kärringskolan....hahah kommer ihåg mkt minnen därifrån.....lägg in video inlägg lite mer kanske ;) älskr dejj puss

Svar: Tack för tipset, problemet är bara att jag inte alltid hinner. Plus att jag typ inte kan ladda upp videos från mobilen till datan, ingen aning om varför. Men tack ändå.

Snälla tipsa om min blogg till andra, PLEEAASE!! Skulle vara jättegulligt!! :)
Så, nu har jag sprungit, gjort styrka, stretchat, käkat och duschat.
Sitter nu och kollar på gamla bilder från kärrdaltiden.
GUUUD VAAD JAG SAKNAR 5B!!!
Vi hade fan den bästa klassen, det var så lätt då!
Gud vad jag saknar alla minnen med er.
Klassresan, sova över i skolan, allt!
Det finns ingen bättre klass än den som vi hade!
Jävla sollentuna komun som tog bort 6:an i kärrdalsskolan!
Ni har en stor del i mitt liv!

minnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0