svar på tal + dag.

BloggMaster om lägga ner bloggen?:
Snälla, snälla lägg inte ner den!! den är helt perfekt, och även om några int kollar längre så tkr jag att du borde försöka förbättra det med t.ex. flera bilder, frågestunder eller något annat kul :)

Svar: Tack så jättemycket, verkligen! Jättegulligt. Men det du sa om bilder och så kan jag försöka hos mamma, men hos daddy så blir det inga bilder för datan laggar typ. Men när jag kommer till mamma på fredag så blir det lite fler roliga inlägg :) Kram

Tjenare!
Sitter hos hanna, och gör inte så mycket.
Var meningen att jag bara skulle hämta min film men, vi kan ju lixom inte hålla ifrån varandra haha!
Efter skolan så var jag hos nela med frida också, vi gjorde inte så mycket men ah, hade det trevligt.
Sen så stack jag hem till hanna, men måste typ sticka snart eftersom hanna ska iväg och jag måste hem och käka. Sen ikväll så blir det lite plugg för mig. Hörs när jag kommer hem, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0