sorryyyyyy!!

SORRYYYY FÖR ATT JAG INTE UPPDATERADE TIDIGARE!
Efter dansen så åkte jag och mamma till centrum för att köpa middag (sushi) och min bok :D
När jag kom hem så åt jag direkt, sen var det pluggis som behövdes.
Märkte dock att jag glömde tyska glosboken i skåpet :s ouuups!
Men jag har gjort min engelska bokrecenssion nu som egentligen ska vara klar på måndag.
Riktigt skönt!
Och jag känner mig riktigt peppad på att få lägga mig i sängen och läsa Så Länge Vi Båda Andas

Imorn blir det skola, börjar halv 10 så jag hinner nog med ett inlägg på morgonen också.
Efter skolan skulle jag vara med ina, men jag vet inte hur det blir med det för jag hinner inte.
Men eftersom hon kommer lacka på mig annars så kan jag väl försöka klämma in det.
Så är det ju våffeldagen :) Så då gör vi nog lite våfflor!
Aja, ska kolla lite bloggar nu sen får vi se hur det blir.
Puss


Big hiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0