Mådde allt annat än bra!

Förlåt för dålig uppdatering!
Men jag mår inte så bra.
Började när jag satt i badkaret och läste lite, så mådde jag jätteilla,
jag kände mig kvävd och fick lixom ingen syre.
Så när jag ställde mig upp för att duscha av mig,
men så blev jag snurrigare och plötsligt så såg jag ingenting.
Jag såg bara svart, jag var fortfarande vid medvetandet men jag såg bara svart.
Sen så började min mage krångla och så bara kom det upp,
och utan att tänka mig för så spydde jag, i badkaret.
Det var riktigt hemskt, så jag försökte ropa på pappa och han hjälpte mig.
Men jag låg kvar på golvet ett tag innan jag skyndade mig och la mig i soffan istället.
Men efter ha legat där ett tag så mådde jag bättre, men det kom lixom så plötsligt, från ingenstans.
Ingen aning om varför, det bara kom!

Men så nu har jag legat och kollat på tv och ätit sushi så nu mår jag bättre,
men jag blir hemma idag, kan inte göra nånting annat än att bara ligga.
Men nu ska jag stänga av datan innan huvudvärken smyger sig tillbaka!
Puss

Kommentarer
Postat av: Niki :P

''kan inte göra nånting annat än att bara ligga.''

Det kan misstolkas :S XD

2010-03-02 @ 18:09:02
Postat av: Filippa :)

Stackars dig :(

2010-03-03 @ 11:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0