HEMMA IGEN! + bildbomb!

NU ÄR JAG HEMMA!!!!! :D

Har haft jättetrevligt i helgen, åkte skidor med hanna och vi hade skitkul! Haha, vi ramlade i liften. Haha, sopiga som vi är ;D
Men idag har man varit i skolan, inte gjort något speciellt där.
Efter det åkte jag och nela hem till daddy och hämtade min väska med kläder. Sen skjutsade mamma oss till sollentuna centrum så där gick vi runt lite.
Sen nu har jag kommit hem. Men eftersom jag inte har så mycket att skriva om så får ni lite bilder från helgen mm.


våra skidor :)

drivbild i sittlift! Hahaha!!

haha, jag har fastnat i snön :p

haha, mobbad! jag gör min första snöängel för i år ;D

OMG! Så här djup snö var det! Jag lovar jag står inte på knä!!

hahaha, så här snygg var jag på no:n, bjuder.
Vad gör man inte för sina kära läsare lixom ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0