ha en bra helg!

Tjena mittbena!
Nyss kommit hem från skolan, fick reda på matteprov resultat och svenska prov resultat.
Fick över godkänt på båda.
Sitter nu och äter lite choklad, hihi busigt. Jag veet att jag sa att jag tyckte att jag var tjock igår, och jag har inte ändrat mig, men! Det är faktiskt fredag och lite måste man ju fira!!

Ska alldelesstrax ska jag byta om till ridkläder och sticka till stallet.
Och efter ridningen så drar jag upp till bjurs.
Det betyder inget bloggande, och nästa vecka blir det inte lika bra uppdatering när jag bor hos daddy.
Ni får stå ut, men måste byta om nu.
Ha en bra helg, puss!



Hade lite tråkigt när jag väntade på bussen :p

dagens face and hair look
örhängen, gina

dagens outfit
grått linne, h&m
vit stickad kofta, gina
jeans, gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0