gården ikväll ?

Tjenare!
Nyss kommit hem från skolan.
Varit en helt okejj dag, bortsätt från att mitt arbete på träslöjden var bortslarvad :$
Höhö, efter skolan åkte man hem med vendela, nela, anton och ilias.
Och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik, som vanligt :)
Har bytt om till skönare kläder att dansa i. Efter dansen så drar jag ner till gården och umgås lite :)
BAJS PÅ HANNA SOM ÅKT TILL KANARIEÖARNA!!
Men det blir alltså inte nån uppdatering resten av kvällen om det blir så som mina planer ser ut som nu..
Juste, imorn. Torsdag så drar jag upp till bjurs igen, kommer hem på måndag.
Resten av lovet ska jag bara umgås med vänner :D
Åhh, så himmla skönt! Sista dan imorn i skolan, sen looooov!
Aja, ska kolla på busstider. Sen drar jag till dansen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Fannny

ja, det kan jag såklart göra. Hehe, förstår att du vill ha en ny. Jag har ju fått ett nyare & bättre photoshop nu så kan göra lite bättre headers. Du kan ju skicka ett mail med dom bilderna du vill ha. Eller om vi är inne på msn samtidigt. Men skicka ett mail med bilder, så fixar jag det.



Och du vet att jag också saknar dig Feelicia! :'(<3333



/Ha det bäst! puuuussheej! ;D<3

2010-03-31 @ 21:12:37
URL: http://thatsmyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0