Första månadens person!



Hanna,
Det finns ingen som du.
Tro det eller ej, men jag kan inte leva utan dig.
Du är så himmla fucking underbar.
Du sprider glädje varje gång jag är ledsen och deppad.
En bästavän som dig är sällsynta!
Jag älskar dig, och tro på fom orden.
Alla minnen, skratt dom är helt oslagbara!
Jag kommer aldrig släppa dig, vad som än händer.
Du är den som alltid finns där för mig när jag är nere och sårad.
Du är den som får mig att leva igen!
Min goda, glada, helt sinnesjuka bästavän du får mig att må så himmla bra!
Jag vet att jag inte är den perfekta vän i alla lägen, och jag vill säga förlåt för alla misstag.
Du är verkligen en på miljonen, jag älskar dig för den du är.
Med dig spelar allt annat ingen roll, jag kan bara verkligen vara mig själv med dig.
Alla sinnestgalna minnen vi har, Örebro, Båstad och alla sovaöver kvällar.
Det är ingenting man glömmer.
Hanna, bästavän. Jag älskar dig mest för det du är till mig, en allra bästavän.

Kommentarer
Postat av: hanna

älskar dig sjukt min alldra bästavän <3

ett hjärta är äkta kärlek

2010-03-08 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0