försöker skriva en låt!

Hejhej!
Förlåt för att jag inte hunnit uppdatera tidigare.
Men filmen var as bra, såg Farsan som sagt. Fast hanna kom inte för deras bil hade fastnat i snön och hon kunde inte ta bussen så det blev bara jag och ina.
Sen efter att ha skrattat mycket så drog vi hem till mig och hämtade min väska och kollade busstider, sen så drog vi hem till kärrdal.
Var meningen att jag, hanna och ina skulle slagga hos nån. Men det blev inte så..
Så nu har jag precis ätit middag i min ensamhet och sitter nu och försöker skriva en låt, går sådär. Kommer inte på nån text till "/
Men.. Vi hörs sen!

ps. här hos pappa så det blir förmodligen inga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0