VATTENKRIG!

Tjenare!
Har varit hemma ett bra tag nu, sitter ny badad och insmörjd i lotion och osminkad!
Idag har det varit en riktigt bra dag,
var i edsbergssparken med klassen. Vi spelade brännboll och lite annat kul.
Sen hade vi lite picknick och mys i gräset.
Sen så började alla ha vattenkrig, haha! As kul, alla var typ på mig i början så jag blev fortast blötast ;s
Har aldrig varit så blöt med kläderna på i hela mitt liv, haha, men kul var det iallafall ;)
Så jag fick åka dyngblöt hem på en buss, haha man fick ju en och annan blick på sig när man stog där och droppade :p
Men nu har jag tagit ett varmt och långt bad, och nu sitter jag här fräsch :D
Måste städa mitt rum och gör så mycket saker innan som helst så att jag ska slippa, men det går inte så bra :p haha!

Aja nu ska jag måla naglarna!
Love you guys!


- bild från romme -
FUCK VINTER!
SOMMARN ÄR HÄR! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0