Välj låt!

Tjenare!
Nyss kommit hem, jag ska ju upp till bjurs för att kolla på syster fridas bal :)
Så pappa ska komma och hämta mig typ när som helst.
Kommer hem typ imorn eftermiddag då jag slaggish hos frida!
Så det blir ingen uppdatering när jag är borta, tyvärr!

Idag har man ju varit i skolan, bara 3 lektioner, rätt skönt!
Jag och frida blev också attakerade av en fiskmås-mamma, vi såg en liten söt måsbebis och började gå fram till den. Men måsmorsan får spel och bara flyger mot oss.. Haha! Så vi skrek och sprang iväg ;)
Och när jag åkte hem såg jag massa som tagit studenten, ÅHH! JAG VILL OCKSÅ!
Gud vad skönt att ta studenten, jag längtar STORT!

Men aja, nu måste jag ringa pappa och kolla när han kommer!
Ha det bra.
Puss

ps. Nästa vecka när jag kommer till pappa så kan jag ge er en video.
Men ni får välja en låt medans jag är borta, så KÖR PÅ ;)


Jag igår innan idrotten ;)

me <3 fridis :) (idag)

Kommentarer
Postat av: POOP!

Kör nån paramore låt!

2010-06-04 @ 22:53:04
Postat av: Tomate

Kör Milow - Ayo Tecnology

2010-06-05 @ 11:40:09
Postat av: Anonym

sommartider-per gessle

2010-06-08 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0