TOPPEN DAG!

Tjenare allihopa!
Det har inte varit nån bloggning alls idag,
Har varit ute med fridas båt med frida, filippa, fanny och tove!
Mycketmycket kul, åkte ring också för första gången.
Tog massor med bilder, men smarta jag har glömt sladden hos mammi.
Men jag hämtar den imorn så får ni bilderna imorn eller på tisdag!

Iallafall, först åkte vi ut en bit, sen åkte vi ring ett tag.
Det var AS kul, åkte med filippa dom första gångerna, sen så hittade vi ett mysigt ställe att äta på, där badade vi också och solade! Hur skönt som helst.
Sen så åkte vi mer ring och sen hem :)
Har verkligen varit en toppendag, hur kul som helst var det!
 
Aja, imorn så ska jag troligtvis vara med ina och hanna efter skolan och typ bada i rösjön.
Ska bli kul att träffa mina flickor :)
Men nu ska jag kolla lite på tv ;)
Puss


tihi, tove var jättesöt på väg hem.
Tjocktröja under flytväst, mascara under ögonen, luva, och satt i skräddar ställning! Tihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0